Olen tässä parin päivän ajan ollut porukoitten talonmiehenä ja kastellut niitten kasvihuoneen. Tietenkin siellä pitää käyttäytyä samoin kuin yleisessä saunassa, eli vertailla. En ole ihan varma kummalla on parempi tilanne. Mulla on sisällä olevat kasvit huomattavasti isompia ja kasvihuoneessa olevat suunnilleen samaa kokoa. Kasvihuoneessa olevien puskien lukumääräkin on suunnilleen samaa luokkaa, mutta niillä ne on paljon tiheemmässä. Myös multa niillä on enemmän turvemaista, kun mulla on aika jämäkkää. Suurin ero on kuitenkin ulkonäössä, niitten puskat on paljon terveemmän näkösiä kun mun. Veikkaankin, että ne saa isomman sadon kokonaisuudessaan, vaikka mä varmaan saan ekat kypsät marjat huomattavasti aikasemmin. Sisällä olevat nimittäin on kaikki tehnyt kiitettävästi marjaa, paitsi tämän vuotinen Petteri. Onneks viime vuotinen Petteri on tehnyt jo useemman, vaikka vielä aika pieniä onkin.