Niinhän siinä tietenkin kävi, että unohdin kattoa Puutarhaunelmat. Onneks Daria vinkkasi, että sen näkee Yle Areenassa. Mulle ei olis tullut mieleenkään käydä kattomassa siellä, vaikka muuten palvelua olenkin käyttänyt. Kannattaa käydä kuuntelemassa myös "Anonyymit Kotikiusatut", etenkin jakso Hääiloa on varsin hauska :) Kävin sitten äsken kattomassa Puutarhaunelmat ja olihan äijillä melkoiset kasvit. Sitä vesiviljelyä tarvii miettiä vakavasti ens vuonna. Muuten ohjelmasta ei kovin paljon jäänyt käteen. Tunnistin kyllä (ainakin luulen niin) osan kasveista, mutta mun mielestä olis ollut parempi, jos ruudussa olis lukenut mitä kasvia milloinkin kuvataan. Jotain vinkkejäkin olisin halunnut. Hilkka kyseli siitä suihkuttamisesta, niin kai se vaan on kastelua toisessa muodossa. En ainakaan tiä, että sillä olis muuta tarkotusta kun viilentää kasvia, ettei lehdet pala ja ruokkia sitä. Mutta en ymmärrä miten sillä äijällä oli niin uskomattoman iso sato. Sillähän oli yhdessä puskassa saman verran marjoja kun mulla yhteensä. Jos en tunnistanut ihan väärin, niin lajike saattoi olla Aji Cristal, mikä ei montaa marjaa tehnyt mulla viime vuonna. Tänä vuonna en sitä enää laittanutkaan. Ja mikä maustekokoelma, olen kateellinen.