Mulla oli tarkotus tänä viikonloppuna saada chilit kasvihuoneeseen, mutta eihän ikinä mee kaikki sillai kun olen suunnitellut. Perjantaina olin niin myöhään töissä, etten enää ehtinyt. Lauantainakin meni päivällä muissa hommissa sen aikaa, etten enää jaksanut alkaa rehkimään. Tänään sitten alotin heti heräämisen jälkeen. Aluksi kävin naapurin kanssa vuokraneuvottelut kasvihuoneesta. Mun mielestä siinä on varsin kohtuullinen vuokrakehitys. Sain tänä vuonna taas lisää pinta-alaa siitä ja maksu pysyi samana, eli leikkaan molempien nurmikot kesällä.

Viime syksynä laiskotti niin paljon, että jätin kaikki kasvit semmosenaan kasvihuoneeseen. Tänään sitten kannoin ne tunkiolle ja kaivoin kaiken mullan pois. Tilalle laitoin 5 säkkiä Kekkilän puutarhamultaa. Sitten tuli kuitenkin jonkun verran muitakin hommia, niin en ehtinyt viemään taimia kasvihuoneeseen. Harmittaa, kun olen niin köyhä, että pitää käydä töissä ja se häiritsee ikävästi harrastuksia. Yritän kuitenkin viedä ne huomenna ja ottaa samalla vähän kuviakin. Nurmikon leikkaus on myös työlistalla, mutta se voi jo olla liian töylästä samalle päivälle :) Tänään muuten huomasin ekan täysin auenneen kukan Habanerossa, mutta siitäkin sitten huomenna kuvaa.